Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ønske om produkt side

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ønske om produkt side

    Hei

    Hva med et eget forum som går på produkter? Gjerne underforum igjen i ulike kategorier..
    Da tenker jeg ikke på høytalere, amp osv, men rett å slett produkter som folk kan "anmelde" slik at folk vet mer hva de kan kjøpe når de skal i gang med eget bygg? Med linker til produktene, så er det også litt gratis reklame for leverandørerene.
    Føler det blir litt feil å bruke Know how´s liksom..

    Ser for meg at brukere skriver saklige kommentarer om produkter de bruker eller har brukt.
    Har oppnådd flere goe erfaringer nå, og kunne lett vært med å delt noen råd til de som skal i gang.
    Det er ikke vanskeligere enn du gjør det til selv.

    Link til et eksempel:
    http://www.detailersclub.no/componen...bort-Avfetting
    Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
    Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
    Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

  • #2
    Fint forslag

    Så lenge det er en modul til vbulletin for akkurat det der, så ser jeg ikke noe problem.
    Men det blir en stor jobb å legge inn alle dataene, også er det om man skal modere, eller gi folk fri flyt på det..

    Skal se litt inn i det!
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Kanskje en litt annen vri, men her er mitt forslag!

      det er veldig mange her som har masse krem utstyr og er mer enn villig til og la andre lytte..
      hva med en forum del hvor alle som vill kan skrive kort hva dem har i bilen og hvor dem bor, vis dem er villig til og la andre lytte, så kan man sende PM til personene og lytte?

      ser det er mange som sier "jeg har det i bilen, vi kan møtes så kan du høre litt!", så jeg burde ikke være helt på jordet og forslå dette

      Comment


      • #4
        Første tanken som slår meg med det er at det er et kjempebra tiltak hvis man skal planlegge en liten turné for å samle sammen utstyr uten å betale for det.. hehe..
        Slipper man jo å risikere og ikke finne kremutstyr når man skal bryte seg inn i bilen.. hehe..
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • #5
          hva med en forum del hvor alle som vill kan skrive kort hva dem har i bilen og hvor dem bor, vis dem er villig til og la andre lytte, så kan man sende PM til personene og lytte?
          Som crazytaxi sier, ikke alle vil annonsere hvor du kan tømme en bil med mye ustyr..
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #6
            Originally posted by neptyr View Post
            Som crazytaxi sier, ikke alle vil annonsere hvor du kan tømme en bil med mye ustyr..
            Det har vi jo allerede prosjekttrådene til... Her legger vi jo ut full beskrivelse av hvordan ting er montert, så en reversed engineering er jo sikkert enkelt å planlegge for spesielt interesserte.
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • #7
              Originally posted by Joakim View Post
              Det har vi jo allerede prosjekttrådene til... Her legger vi jo ut full beskrivelse av hvordan ting er montert, så en reversed engineering er jo sikkert enkelt å planlegge for spesielt interesserte.
              Men folk skriver ikke så veldig detalljert hvor dem bor..
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                Originally posted by neptyr View Post
                Men folk skriver ikke så veldig detalljert hvor dem bor..
                Nei, men det er da også eneste forskjellen.
                Det kreves ikke mere enn litt under middels fantasi for å finne ut av sånne ting!

                Min prosjekttråd er fjernet pga. at jeg møtte noen "gamle kjente" som hadde litt for inngående kunnskap om anlegget mitt. Verden er ikke så stor gitt!
                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  Er jo ikke verre enn at man arrangerer ett nytt bilstereotreff da, slik lydtrykk.no gjorde for en tid tilbake..

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dBcompaniet View Post
                    Er jo ikke verre enn at man arrangerer ett nytt bilstereotreff da, slik lydtrykk.no gjorde for en tid tilbake..
                    Det er vel egentlig litt i planlegging..
                    Uten at jeg gidder si for mye om det.
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Joakim View Post
                      Min prosjekttråd er fjernet pga. at jeg møtte noen "gamle kjente" som hadde litt for inngående kunnskap om anlegget mitt.
                      Jepp... så egentlig er bilen ferdig, men ingen vet om det?
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Typhon View Post
                        Jepp... så egentlig er bilen ferdig, men ingen vet om det?
                        Seff!
                        Den nye jesusbilen
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #13
                          Alle har hørt om den , men ingen har sett'n? :P


                          Men ett lite bilstereotreff hadde vært morro, noe litt mer sosialt og kanskje uten konkuranser for de som blir stresset av det?
                          1993 BMW 318is coupe

                          Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                          Comment


                          • #14
                            med tanke på att dem fleste allerede har skrevet hvor dem bor så blir det nok ikke så stor forskjell, jeg så for meg bare fylke. eventuelt stor byer.. men sant som dere sier og tenkte selv ikke på dette..
                            blir det bilstereoforum treff er jeg med på den! med eller uten bil for se om den blir ferdig til det

                            Comment

                            Working...
                            X